Vacatures

GB APELDOORN is de meest onafhankelijke politieke partij in de gemeente Apeldoorn. Wij zijn door onze sterke groei op zoek naar vrijwilligers die onze partij willen versterken en om ons voor te bereiden op het invullen van nieuwe raadszetels na de eerstvolgende verkiezingen.

Ons team kenmerkt zich door een zeer open structuur en onderlinge loyaliteit, waarbij we geen hiërarchie kennen. Iedereen is gelijk en we streven naar een samenstelling met een brede diversiteit aan mensen. Er is wel een belangrijke voorwaarde. Je moet woonachtig zijn in de gemeente Apeldoorn.

Op dit moment zijn wij op zoek naar enkele bestuursleden, commissieleden en wijkvrienden. Via onderstaand formulier kun je aangeven in welke activiteiten je bent geïnteresseerd en waar jouw expertise ligt. Na ontvangst van je aanmelding nemen wij graag contact met je op voor een nadere kennismaking.

Partijfuncties

Bestuursleden: je wordt verantwoordelijk voor een werkgebied binnen het bestuur. Je schrijft zelfstandig een jaarplan op basis van ons strategiedocument en stelt commissies samen uit onze vrijwilligerspool waarmee je de geplande activiteiten professioneel en zelfstandig uitvoert.

Commissieleden: Je hebt een specifieke expertise die je graag wilt inbrengen. Je maakt onderdeel uit van een pool van experts die worden benaderd door een bestuurslid om projectmatig mee te werken aan het realiseren van onze doelstellingen. Je hoeft dus niet constant beschikbaar te zijn. Denk hierbij aan expertise op het gebied van marketing, social media, ledenwerving, campagnemanagement, onderzoek, training en opleiding, eventorganisatie, juridische zaken, etc.

Wijkvrienden: Wij zoeken in elke wijk, buurt en dorp een vertegenwoordiger die onze ogen en oren is in dat gebied. Het signaleren van kansen voor en bedreigingen van inwoners is je belangrijkste taak. Elke maand rapporteer je aan het bestuur wat speelt in jouw gebied en waar je vindt dat we aandacht aan moeten besteden.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.