Organisatie GB APELDOORN

FRACTIE

Antoon Huigens

Portefeuille
Algemeen bestuur, Organisatie en dienstverlening, Openbare orde en veiligheid, Vastgoed, Wonen, Bouw- en Grondzaken.

Milica Marinkov

Portefeuille

Financiën en belastingen, WMO/Decentralisatie AWBZ, Welzijnswerk, Jeugdzorg, Werk en inkomen en Onderwijs.

Milica is ook lid van de Rekenkamercommissie.

Sent G. Wierda

Portefeuille

Ruimtelijke ordening (natuur, agrarisch en toeristisch landschap), Duurzaamheid, Mobiliteit, Hulpdiensten en Publieke Gezondheid, ICT, Lobby, Rijksbeleid, Citymarketing en Monumenten.

Ben de Haan

Portefeuille

Kunst en Cultuur, Sport, Evenementen en Bestemmingsplannen.

Vereniging

Michiel van Asselt

Theorie: HBO Communicatie en Account Management HBO+

Praktijk: Deze vrolijke, ambitieuze en gemotiveerde man houdt van aanpakken en resultaat, met een sterk geloof in 'samen staan we sterker'.

Ik ben Michiel van Asselt en ben geboren in Apeldoorn. Op mijn 18e ben ik in Groningen gaan studeren. Na mijn studie en eerste carrière stappen keerde ik in 2016 terug naar Apeldoorn, waar ik nu enkele jaren met heel veel plezier woon, samen met mijn partner Margreet en onze dochter Liselotte. Na al jaren politiek geïnteresseerd te zijn, ben ik in 2018 actief geworden bij GB-APELDOORN. Vooral omdat ik geloof in de kracht van samen. Ik voel me dan ook vereerd dat ik voorzitter mag zijn van deze partij en een bijdrage kan leveren aan de groei en verdere uitbouw van deze mooie vereniging.

Christina Virabian

Antoon Huigens

Rolf van Zutphen

Niels Rietbergen

Theorie: HBO Economisch-linguïstisch, International Sales

Praktijk: Geboren in Apeldoorn heeft Niels zijn studie zowel in Enschede als in het buitenland gevolgd. Ook zijn werkzame leven speelt zich zowel lokaal als internationaal af. Hij is getrouwd en heeft 3 kinderen. Niels gelooft in het uitgaan van je eigen kracht met respect voor de ander en je leefomgeving.

Jeffrey Leichel

Penningmeester a.i.

Theorie: Lyceum, Marketing (HBO+), Finance (HBO+), Key-Accountmanagement.

Praktijk: Jeffrey heeft na zijn opleidingen voor verschillende internationale organisaties gewerkt waaronder Mobil Oil en Equens in diverse management -en directiefuncties. Sinds 2001 is hij zelfstandig ondernemer in finance en handel en gevestigd in Apeldoorn. Daarnaast heeft hij twee financiële boeken geschreven, is freelance economisch columnist en is sr. consultant voor een branchevereniging, waarbij hij regelmatig overleg voert met politiek Den Haag. In het verleden was Jeffrey een van de bekendste woekerpolisexperts in Nederland waarin hij het voor gedupeerden opnam tegen de grote verzekeraars.

Agnes Bolwerk

Algemeen Bestuurslid a.i

Wijkvrienden

Onze wijkvrienden vormen het fundament van de partij. Het zijn vrijwilligers die hun oren en ogen goed de kost geven in hun buurt of dorp. Belangrijke ontwikkelingen worden met het bestuur gedeeld en vormen de basis van onze plannen en acties.